Friday, 27 April 2018

Cara Bebas Hutang Melalui Bisnes Spa TWB

Assalamualaikum semua😘

Hari semakin hari, kos sara hidup semakin meningkat.
Betul tak?

Dulu RM50 boleh beli banyak barang. Boleh penuh satu troli kalau shopping barang dapur.

Sekarang?



Peningkatan kos sara hidup menyebabkan perbelanjaan seharian semakin meningkat. Tetapi, tiada peningkatan pendapatan sehinggakan tiada simpanan di dalam bank atau simpanan untuk kecemasan. Apa entah lagi simpanan untuk pelaburan. Betul tak?
Kesian kan?

Bila keadaan mendesak terpaksa berhutang, terpaksa membuat loan dengan pihak bank. Duit yang dapat dari pinjaman, bersiap sedia untuk dibelanjakan.








Jadinya,
duit yang keluar poket makin bertambah tetapi tiada duit yang masuk poket. Kalau ada duit yang nak masuk poket, tak sempat nak masuk sebab nak kena bayar hutang yang menunggu.

Pening dah memikirkan.



Tak tahu nak buat macam mana. Hutang semakin bertambah, perbelanjaan pun makin bertambah.



Ingat ye semua. Hutang jangan di buat main.



Macam mana cara untuk bebas dari hutang dan rasa selesa untuk berbelanja.
Supaya tidak rasa terbeban dan duit sentiasa masuk ke poket walaupun ada pelbagai perbelanjaan.

Banyak tips yang boleh amalkan. Satu tips yang Kak Marr akan kongsikan bersama anda semua pada hari ini iaitu mencari pendapatan tambahan dengan cara yang mudah. Sehinggakan anda terpaksa menerima duit tambahan itu sendiri.

"Bisnes apa tu Kak Marr?"



Bisnes mudah
Bisnes spa di rumah
Bisnes spa bergerak


Bisnes spa adalah bisnes yang hangat di masa kini.
Bisnes yang terpaksa terima duit kerana pelanggan yang akan mencari perkhidmatan ini dengan kita.

TWB menjadi trend di masa kini.

Tahu tak?

Spa ada pelbagai perkhidmatan. Perkhidmatan penjagaan kesihatan dan kecantikan untuk para wanita di luar sana. Khas untuk golongan wanita. Inilah yang dikatakan spa wanita.

Yang berbezanya spa di bawah TWB dengan spa lain diluara sana adalah:


💖 Kami menggunakan 100% produk Shaklee yang selamat. Inilah dikatakan perkhidmatan spa shaklee.

💖 Kami juga menggunakan 100% produk shaklee yang semulajadi. Tiada bahan terlarang yang digunakan dalam perkhidmatan spa kami. Inilah yang dikatakan spa natural.

Yang paling best, perkhidmatan untuk bakal-bakal pengantin juga disediakan seperti mandi bunga, sauna aromaterapi, skrub badan, mandi susu, facial dan pelbagai lagi perkhidmatan pada harga yang MURAH & MAMPU MILIK! Inilah yang dipanggil spa pengantin.

Best tak?

Bagi mereka yang nak menambah pendapatan.

Inilah yang akan diajarkan kepada anda semua.
Impian anda untuk membuka spa sendiri bakal menjadi kenyataan.

Semua ini telah terbukti.

Kalau nak lebih faham, boleh tengok dekat sini. Kak Marr ada buat kira-kira untuk semua.

So, meyh tengok bukti yang lebih nyata.


Founder TWB telah berjaya membuktikan.







Hah ni, Kak Marr nak bagi bukti lain. Duit berkepuk-kepuk boleh dapat. Gerenti boleh bayar hutang setiap hari.









Kalau ada sebarang pertanyaan, boleh terus hubungi Kak Marr untuk mengetahui maklumat lebih lanjut di no 011-33180074.


Wednesday, 25 April 2018

TOP 10 Shaklee's Product

Wah!
Shaklee dah menjadi kegilaan ramai.

Asalkan ada produk baru.
Zupppp habis. Clear stock!

Tambah pula 10 produk ni.
Memang tip top.
Memang ada je yang minta. Memang tak bolrh tak ada 10 ni.

Apa dia yang 10 produk menjadi kegilaan ramai dari dulu hingga kini?







No 1 menjadi kegilaan ramai adalah





Inilah ibu segala supplement shaklee
Paling superb, paling bagus, paling berkesan untuk semua.






No 2 menjadi kegilaan ramai adalah





Yang memang terkenal untuk kecantikan, untuk kulit mulus yang kudus yang halus. 
Hah gittew






No 3 menjadi kegilaan ramai adalah





Minyak ikan yang tak dapat dikalahkan oleh ikan-ikan lain.
Hahahaha






No 4 menjadi kegilaan ramai adalah




Vitamin C ni glamour dengan nama vitamin cantik. Baik untuk peningkatan antibodi dan kolagen dalam badan.






No 5 menjadi kegilaan ramai adalah





Putih kan? Iye la. Untuk tulang dan gigi yang putih. Mestilah dapatkan dari yang putih juga.






No 6 menjadi kegilaan ramai adalah



Alfalfa Complex


Ni kami panggil dia jamu obat panas badan. Tapi selamat ye. Tu paling penting.
Hehehehe





No 7 menjadi kegilaan ramai adalah





Ni pula femes dengan fungsinya penghapus cela di kulit muka.






No 8 menjadi kegilaan ramai adalah



Vita-Lea


Ini pula multivitamin and multimineral shaklee. Pelengkap pemakanan sehari kita semua.






No 9 menjadi kegilaan ramai adalah



Collagen


Ni pun keberkesanan dia sangat superb. Seminggu makan dah nampak kesan. Sebab dia diperbuat dari sumber laut dalam yang terlalu dalam. Ketahanan dia memang tak ada  tandingan.






No 10 menjadi kegilaan ramai adalah




Pembakar lemak yang bagus. Bekerja dengan baik. Boleh menguruskan tau.





Inilah 10 produk yang menjadi kegilaan ramai. Para pengguna shaklee mesti telah merasai keunikan dan keberkesanan 10 produk ni.

Sebarang pertanyaan
Boleh hubungi
Kak Marr
011-33180074

Kalsium Terbaik Untuk Semua Golongan


Ostematrix merupakan pemakanan wajib seharian kita kerana kalsium banyak digunakan untuk pertumbuhan tulang dan gigi. Jika kita tidak mendapatkan kalsium yang cukup untuk aktiviti seharian kita, maka kalsium yang hendak digunakan akan ditarik dari tulang dan gigi. Ini akan menyebabkan tulang anda semakin rapuh dan gigi anda cepat rosak atau berlubang.

Terkejut ke?
Tapi itulah hakikatnya.

Jom kita berkenalan dengan ostematrix ni dengan lebih mendalam.
Bak kata orang,
Tak kenal maka tak jatuh hati.
Iye dok?



Ostematrix bukanlah hanya kalsium tetapi ianya juga mengandungi magnesium, vitamin D  dan mineral seperti zink, kuprum dan mangan.

"Kenapa ada semua benda ni? Kalau pil kalsium, kenapa tak kalsium aje semuanya?
Macam pil kalsium dekat farmasi diluar sana. Kan senang? Dapat kalsium banyak sikit."

Mesti ramai yang terfikir macam ni kan?

Tahu tak kenapa pil kalsium shaklee ada bahan selain kalsium?
Ini sebenarnya adalah untuk pelancaran penyerapan kalsium yang terbaik bagi tulang dan gigi.


Hah, dah nampak kan?
Kenapa shaklee tak buat ostematrix ni ada kandungan kalsium semata?

Pemilihan kalsium yang bagus dan terbaik adalah ia mestilah mengandungi gabungan kalsium + vitamin D + magnesium. Kehilangan salah satu dari tiga ini akan menggagalkan penyerapan kalsium dalam badan dan penyerapan kalsium ini menjadi tidak sempurna dan inilah puncaeteka yang mengambil kalsium tetapi berisiko mendapat penyakit batu karang.


Berhati-hati ye dalam memilih kalsium. Kaji dulu kandungan sebelum membuat keputusan untuk membeli pil kalsium

Kenapa Kak Marr cakap ostematrix ni untuk semua?
Sebab semua orang ada tulang dan gigi. Betul tak?
Kalau warga emas yang tak ada gigi pun, masih ada tulang untuk dijaga.
Betul ke tak?

So, semua orang memerlukan ostematrix ni. Tak kira berapa pun usianya.


"Kak Marr, saya dah amalkan minum susu anlene. Nak kena ambil juga ke?"

Pernah tak anda kaji, berapa banyak kalsium yang ada perlukan dalam sehari? Dan berapa banyak kalsium yang ada dalam susu yang anda minum sehari-hari tu? Tak kiralah anda minum susu apa pun.
Pernah tak kaji?


So, sebelum mengambil sebarang supplement untuk tulang. Pastikan 3 gabngan tadi tu ada dan pastikan berapa kalsium yang ada. Dan kira juga, samada cukup ataupun tidak pengambilan kalsium yang telah kita ambil dalam sehari berdasarkan jadual di atas ni ye.

Kalau tak cukup.
Pasti anda akan mendapat risiko-risiko ini.




Juka anda sayangkan tulang, gigi dan badan anda.
Buatlah pemilihan yang bijak dan terbaik.


Sebarang pertanyaan
Boleh terus hubungi
Kak Marr
011-33180074




Minyak Ikan Yang Paling Superb di Dunia

Ramai yang tahu kebaikan minyak ikan.
Tapi, ramai yang tidak tahu kebaikan Omega Guard Shaklee.
Malahan, ramai sebenarnya yang tidak kenal dengan minyak ikan paling superb ni sebenarnya.



Kenapa Kak Marr cakap minyak ikan Omega Guard dari Shaklee ni superb?

Meyh Kak Marr nak cerita sikit.



Tahu tak, dalam Omega Guard ada omega-3 iaitu terdiri daripada EPA dan DHA. Terdapat pelbagai fungsi EP dan DHA ni sebenarnya. Antaranya,

Fungsi EPA

- Mencegah kanser
- Mencegah pembekuan darah
- Mengawal kadar kolestrol yang berlebihan
- Baik untuk pesakit jantung
- Mencegah penyakit darah tinggi
- Menghindar tekanan perasaan

Fungsi DHA

- Mencegah asma
- Mencegah sakit kulit
- Mengelak kanser prostat
- Meningkatkan daya seksual
- Mengelakkan kanser payudara
- Mengelakkan rasa sejuk pada kaki dan tangan
- Menghinar daripada migrain, rasa kebas pada anggota badan



Kenapa Kak Marr beriye cakap minyak ikan Omega Guard ni adalah terbaik di dunia?

Ini kerana Omega Guard ini mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain-lain lagi. EPA menyihatkan jantung dan sendi manakala DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi otak.


Siapa yang perlukan Omega Guard ni sebenarnya?



Sebarang pertanyaan
Boleh terus hubungi
Kak Marr
011-33180074


VIVIX Si Ibu Supplement

Kalau ada anak, pasti ada ibu.
Betul tak?

Kalau ada penyakit, mesti ada penawar.
Betul tak?

Indahkan ciptaan Allah, setiap yang tercipta pasti ada pasangannya.

Begitu juga makanan tambahan dari Shaklee.
Ada pelbagai makanan tambahan yang Shaklee dah cipta tapi terdapat satu makanan tambahan yang paling superb.


Alhamdulillah
Vivix banyak membantu dalam menyelesaikan masalah kekurangan sumber vitamin dan mineral dalam badan manusia. Secara tidak langsung, penyakit yang kronik juga dapat dibantu dengan pengambilan VIVIX dari awal.


Apa yang menarik sangat tentang Vivix ni?



Vivix mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah, Japanese Knotweed dan Lobak Ungu yang kaya dengan Polifenol.

Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dab sel anti-penuaan yang semulajadi.

Vivix mempunyai kadar resveratrol yang tinggi. Resveratrol adalah sejenis anti-oksida (polifenol) yang didapati pada tumbuhan, buah-buahan, bijian dan kekacang. Manakala kulit anggur merah pula mengandungi konsentrasi yang paling tinggi. Resveratrol ini bertundak sebagai perlindung atau 'sistem imunisasi' untuk memelihara sel-sel daripada jangkitan virus dan bakteria.

Apa kebaikan vivix ni sebenarnya?


❤ Anti-Penuaan ❤
❤ Menjadikan kulit menjadi semakin gebu dengan cepat ❤
❤ Melembapkan kulit ❤
❤ Membantu menghilangkan jeragat ❤
❤ Membantu mengecutkan jerawat ❤
❤ Membantu mencerahkan kulit ❤
❤ Menjadikan kulit kemerah-merahan ❤
❤ Menghilangkan parut ❤


❤ Menjadikan kulit semakin licin dan lembut ❤



Sebarang pertanyaan
Hubungi Kak Marr
011-33180074




Tuesday, 24 April 2018

Oh NO! ESP Soy Protein Berbahaya?

Tahu tak?
Protein ada pelbagai jenis. 

Protein terbaik adalah dari tumbuhan.
Betul ke?

Protein dari binatang tak berapa bagus.
Betul ke?



Kita sepatutnya mengambil berat terhadap pengambilan asid amino dalam protein dalam sehari. Protein haiwan merupakan faktor utama dalam menyumbang lemak dalam pemakanan kita.



Tahu tak?

Kita ni sebenarnya terlalu banyak mengambil protein dari binatang seperti daging, telur ayam dan produk tenusu. Ini sebenarnya, kita telah mengambil lemak tepu dan kolestrol yang tinggi.


Sebenarnya.....

Protein haiwan ni mudah di hadam, tetapi asid amino yang terkandung di dalam protein haiwan ini sama dengan asid amino yang ada di dalam badan manusia. Jika kita mengambil protein dari binatang, bermakna kita tidak menampung asid amino selain yang ada di dalam badan kita, yang diperlukan oleh badan kita sendiri.



Berbeza pula dengan protein dari tumbuhan.

Protein dari tumbuhan pula lambat dihadamkan tetapi protein ini yang diperlukan oleh badan kita untuk memenuhi asid amino.


Cuba fikirkan yang mana lebih baik?


Jika anda mengambil protein yang berkualiti rendah tetapi mengambilnya dengan kerap

atau
Jika anda mengambil protein yang berkualiti walaupun pengambilannya tidak kerap.

Yang mana lagi baik?

Yang mana memenuhi pengambilan asid amino yang paling bagus?



ESP ialah energizing soy protein adalah protein yang berkualiti tinggi. Soya yang digunakan adalah Non-Genetivally Modified (GMO) dan telah diperakui oleh Identity Preservation Program (IPP). ESP mempunyai kandungan protein yang tinggi secara semulajadi, rendah lemak, tiada laktosa dan tanpa kolestrol. Terdapat juga 9 jenis asid amino yang diperlukan oleh badan ( badan tidak dapat hasilkan sendiri). ESP ini juga mengandungi isoflavones, terutamanya genistein dan daidzein.


Tahukah anda?

Badan manusia memerlukan 11 jenis asid amino tetapi hanya 2 jenis sahaja yang badan manusia boleh hasilkan sendiri. 9 lagi tidak dapat dihasilkan dan perlu mendapatkannya dari sber luar.



Antara kebaikan ESP adalah :



❤ Membekalkan asid amino yg baik kepada kulit utk menjadikan wajah awet muda ❤
❤ Merangsang pembentukan semula kulit dan otot ❤
❤ Mempercepatkan proses pemulihan pada sel-sel terutamanya sel kulit ❤
❤ Membaikpulih sel dan tisu yang rosak ❤
❤ Menganjalkan kulit ❤
❤ Menghilangkan kesan parut ❤
❤ Kulit semakin cerah dan berseri ❤
❤ Kulit semakin 'glowing' ❤
❤ Kulit tidak berminyak ❤
❤ Kulit tidak kering dan semakin lembap ❤
❤ Liang pori semakin mengecil ❤
❤ Kulit semakin gebu ❤

Inilah yang bahayanya!
Bahaya jika anda tidak mengambil protein yang secukupnya.
Bahaya dan anda akan menyesal jika anda tidak mengamalkan pengambilan ESP ini dengan segera.

Untuk maklumat lanjut
Sila hubungi
Kak Marr
011-33180074